Kendi Oyunumu Programlıyorum

  • Proje Hakkında
  • Proje Ekibi
  • Etkinlik Programı
  • Galeri
Proje Hakkında

Proje Adı: Kendi Oyunumu Programlıyorum

Proje No: 116B376

Türü: TÜBİTAK 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Amacı/Konusu: Projemizde, öğrencilerin programlamanın temellerini kullanabileceği, kendi oyunlarını tasarlayarak programlayabileceği ve problem çözme becerilerini geliştirebileceği yaz kampı etkinliği düzenlenmesi planlanmaktadır.  Bu temel amaç kapsamında proje katılımcılarının, devlet okullarının ilköğretim ikinci kademesinde (6. ve 7.sınıf) öğrenim gören 25 öğrenciden oluşturulması planlanmaktadır.

Süresi: 6 Ay (Mayıs 2016 - Aralık 2016)

Proje Ekibi

Doç. Dr. Erman Yükseltürk, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kırıkkale Üni. (Yürütücü)

Doç. Dr. Ercan Top, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Abant İzzet Baysal Üni.

Yrd. Doç. Dr. Memet Üçgül, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kırıkkale Üni.

Yrd. Doç. Dr. Bülent Gürsel Emiroğlu, Bilgisayar Mühendisliği, Kırıkkale Üni.

Arş. Gör. Serhat Altıok, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kırıkkale Üni.

Arş. Gör. Erdi Erdoğan, Sosyal Bilimler Öğretmenliği Anabilim Dalı, Kırıkkale Üni.

Arş. Gör. Murat Akçayır, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kırıkkale Üni.

Ercan Korkmaz, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kırıkkale Üni.

Zehra Lüy, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kırıkkale Üni.

Sefa Doğan, Milli Eğitim Vakfı Ortaokulu Bilişim Teknolojileri Öğretmeni

Etkinlik Programı

 “Kendi Oyunumu Programlıyorum”

1. Gün

(13 Haziran 2016)

Ders (Etkinlik) Adı

Saati ve Yeri

Tanışma, İzin Belgelerinin Toplanması, Kamp Kuralları

Eğitim Fakültesi, 09.30

Oyunlar ve Programlama

Bilg. Laboratuvarı, 10.00

Öğle Arası

MS KODU ile Tanışma ve Oyun Örnekleri

Bilg. Laboratuvarı, 13.00

Ara Öğün

MS KODU Arayüzünde Neler Var?

Bilg. Laboratuvarı, 14.30

2. Gün

(14 Haziran 2016)

Ders (Etkinlik) Adı

Saati ve Yeri

MS  KODU ile Küçük Görevler

Bilg. Laboratuvarı, 10.00

Öğle Arası

Oyun Tasarımı

Bilg. Laboratuvarı, 13.00

Ara Öğün

Günün Özeti: Bugün neler öğrendik?

Bilg. Laboratuvarı, 14.30

3. Gün

(15 Haziran 2016)

Ders (Etkinlik) Adı

Saati ve Yeri

MS  KODU ile Küçük Görevler

Bilg. Laboratuvarı, 10.00

Öğle Arası

Oyunlar Nasıl Tasarlanıyor?

Bilg. Laboratuvarı, 13.00

Ara Öğün

Sosyal Gezi

KKÜ BTA Lab, 14.30

4. Gün

(16 Haziran 2016)

Ders (Etkinlik) Adı

Saati ve Yeri

Kendi Oyun Senaryomu Yazıyorum

Bilg. Laboratuvarı, 10.00

Algoritmamı Oluşturuyorum

Bilg. Laboratuvarı, 11.00

Öğle Arası

Kendi Oyununu Programlamaya Başlıyorum

Bilg. Laboratuvarı, 13.00

Ara Öğün

Günün Özeti: Bugün neler öğrendik?

Bilg. Laboratuvarı, 14.30

5. Gün

(17 Haziran 2016)

Ders (Etkinlik) Adı

Saati ve Yeri

Kendi Oyununu Programlamaya Devam Etmek

Bilg. Laboratuvarı, 10.00

Öğle Arası

Oyunların Sunumu

Bilg. Laboratuvarı, 13.00

Ara Öğün

Sertifikaların Verilmesi ve Genel Değerlendirme

Bilg. Laboratuvarı, 14.30

13-17 Haziran 2016