Proje Adı: Fatih Projesi Kapsamında Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Kullanılmasının Fizik Derslerindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisinin Araştırılması
Proje No: 2015 / 2 Dönem - 1919B011501993
Türü: TÜBİTAK 2209 A - Üniversite Öğrencileri Yurt İçi Araştırma Projeleri Destek Programı
Proje Amacı/Konusu: Bu projenin konusu, ülkemize yeni yeni gelmekte olan artırılmış gerçeklik uygulamalarının eğitimde kullanımıdır. Bu projede artırılmış gerçekliğin eğitimde kullanılmasının öğrencinin derse olan ilgi ve katılıma, öğrenci motivasyona ve kalıcı öğrenmeye olan katkısı ve kavram yanılgılarının ortadan kaldırılmasında etkisi araştırılmıştır. Bu araştırma için konu anlatımlı artırılmış gerçeklik uygulamaları kitapçığı ve bu kitapçığa uyumlu artırılmış gerçeklik uygulaması geliştirilmiştir.
Süresi: Ocak 2015 - Haziran 2015
Bütçesi: 2500 TL